Full Name: Krishna Khadkaकृष्ण पौडेल
Email: krishna.poudel@sifal.deerwalk.edu.np
Contact: 9 8 5 1 1 1 5 6 2 2
Status: Current Instructor
Total Number of Classes: 2 9
Introduction:

Instructor, Deerwalk Learning Center

शिक्षक, डियरवाक लर्निङ् सेन्टर

All Classes


S.N Grade Subject Unit Number Unit Name Chapter Title View
1 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना संविधानको परिचयसंविधानको परिचय visibility
2 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना संविधानको परिचय - भाग २संविधानको परिचय - भाग २ visibility
3 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नेपालको सम्बिन्धान २०७२नेपालको सम्बिन्धान २०७२ visibility
4 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना संविधानको विकास क्रम - भाग २संविधानको विकास क्रम - भाग २ visibility
5 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना संविधान सभासंविधान सभा visibility
6 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नेपालमा संविधान सभानेपालमा संविधान सभा visibility
7 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नेपालको बैधानिक कानुन २००४ र नेपालको अन्तरिम साशन बिधान २००७नेपालको बैधानिक कानुन २००४ र नेपालको अन्तरिम साशन बिधान २००७ visibility
8 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना मौलिक हक - भाग २मौलिक हक - भाग २ visibility
9 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना मौलिक हकको परिचय र बिसेस्थामौलिक हकको परिचय र बिसेस्था visibility
1 0 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना मौलिक हक धारा १६ देखि २७ सम्ममौलिक हक धारा १६ देखि २७ सम्म visibility
1 1 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना मौलिक हक धारा २८ देखि ३८ सम्ममौलिक हक धारा २८ देखि ३८ सम्म visibility
1 2 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना मौलिक हक धारा ३९ देखि ४६ सम्म साथै धारा ४८मौलिक हक धारा ३९ देखि ४६ सम्म साथै धारा ४८ visibility
1 3 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नेपाल आदिराज्यको संबिधान २०४७ र नेपालको अन्तरिम सम्बिन्धान २०६३नेपाल आदिराज्यको संबिधान २०४७ र नेपालको अन्तरिम सम्बिन्धान २०६३ visibility
1 4 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नागरिकका कर्तब्यनागरिकका कर्तब्य visibility
1 5 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना सूचनाको हकसूचनाको हक visibility
1 6 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना सूचनाको हकको महत्त्व र सूचना प्रभाव गर्न नमिल्ने विषयहरुसूचनाको हकको महत्त्व र सूचना प्रभाव गर्न नमिल्ने विषयहरु visibility
1 7 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना राष्ट्रिय सूचना आयोग र सूचना प्राप्त गर्नका लागि दस्ताउर्राष्ट्रिय सूचना आयोग र सूचना प्राप्त गर्नका लागि दस्ताउर् visibility
1 8 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना सुशानको परिचय र स्थम्भहरुसुशानको परिचय र स्थम्भहरु visibility
1 9 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना सुशानका बिसेस्ठा, तत्तो, चुनौतिहरु र समस्याहरुसुशानका बिसेस्ठा, तत्तो, चुनौतिहरु र समस्याहरु visibility
2 0 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना कानुनी साशनका चुनौती र समादानका उपायकानुनी साशनका चुनौती र समादानका उपाय visibility
2 1 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना कानुनी साशनको परिचय, आबधारडा,तत्तो र महत्तोकानुनी साशनको परिचय, आबधारडा,तत्तो र महत्तो visibility
2 2 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना लोकतान्त्रिक आचरणलोकतान्त्रिक आचरण visibility
2 3 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नागरिक समाज र एसका बिसेसथानागरिक समाज र एसका बिसेसथा visibility
2 4 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना नागरिक समाजका उद्धेस्य र भूमिकानागरिक समाजका उद्धेस्य र भूमिका visibility
2 5 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना शान्ति सुव्यवस्थाशान्ति सुव्यवस्था visibility
2 6 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना विविधतामा एकताविविधतामा एकता visibility
2 7 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना राष्ट्रियता र राष्ट्रिय सरोकारका विषय - भाग १राष्ट्रियता र राष्ट्रिय सरोकारका विषय - भाग १ visibility
2 8 9 SOCIAL STUDIES 5 नागरिक चेतनानागरिक चेतना राष्ट्रियता र राष्ट्रिय सरोकारका विषय - भाग २राष्ट्रियता र राष्ट्रिय सरोकारका विषय - भाग २ visibility
2 9 9 SOCIAL STUDIES 2 विकास र विकासका पुर्वधारहरुविकास र विकासका पुर्वधारहरु विकासको अवधारणाविकासको अवधारणा visibility

Our aim is to address the gap in the education system in Nepal. We focus on developing and delivering video lectures and tutorials for Grade I to Grade XII students based on the curriculum developed by Curriculum Development Center, Ministry of Education of Government of Nepal.

We believe that this initiation of ours will help students, especially from public schools of Nepal who do not have proper resources.